-
המוזיאון הווירטואלי מהווה חלון ראווה בעל משמעות לחברת היי-טק בעלת מורשת
- המוזיאון הווירטואלי יהווה כלי ל"געת" בנפש הלקוחות
- המוזיאון הווירטואלי יבנה באיכות גבוהה, ויעביר תחושה של חברת היי-טק בעלת איכות
- המוזיאון הווירטואלי יחזק ויעצים את חוויית הלקוח
- המוזיאון הווירטואלי יגרום ליתר נאמנות של הלקוחות
המוזיאון הווירטואלי יספר את סיפורו של חברת ההיי-טק ומורשתה הייחודית
-
המוזיאון יספר על ימי הבראשית של החברה
-
המוזיאון יעקב אחר ההיסטוריה של החברה
-
המוזיאון יתאר את הדמויות המקימות "וגלגוליהן" עד יצירת המוצרים הנוכחיים
-
המוזיאון יספר על עובדי החברה– מרמת הפועל ועד רמת ההנהלה
הרחבת קהלי היעד הנחשפים לחברת ההיי-טק
- קהל הלקוחות הקבוע של חברת ההיי-טק יזכה בערך מוסף משמעותי
- קהל לקוחות פוטנציאלי יגלה מימד נוסף של החברה ויתחבר בעזרתו
- קהל חדש יתווסף בעזרת מתעניינים בסיפורה של החברה
- קהל הקשור לעובדי החברה (כגון משפחות) ימצא עניין חדש בתכנים ובמורשת
- המוזיאון הווירטואלי יפתח צוהר למגוון קהלים רחב, שברובו איננו חשוף למורשתו של הארגון
היכן כדאי להציג את המוזיאון ?- כמוזיאון עצמאי ברשת – המספר את סיפורה של החברה(ראה לעיל)
- על מסכי פלזמה בחברה או במקומות אחרים בהם מעוניין הארגון להפיץ דברו
- ליצור ספר החברה המבוסס על החומר שנאסף עבור המוזיאון הווירטואלי
- CD המיועד לתצוגה בידי הנהלת ההחברה או מערך יחסי הציבור
- הרחבת אתר חברת ההיי-טק – לשונית ייחודית למוזיאון
- יצירת תערוכות פיזיות מבוססות המחקר והאוסף שבמוזיאון הווירטואלי
-
-
-
תגובות